شیمی و مواد شیمیایی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مرکز فروش مواد شیمیایی تهران

مرکز فروش مواد شیمیایی تهران

 

تهران به‌عنوان قطب فعلی فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ایران، در بخش فروش مواد شیمیایی نیز جایگاه برجسته‌ای دارد. این شهر میزبان طیف متنوعی از مراکز تجاری مواد شیمیایی، از جمله تأسیسات صنعتی در مقیاس صنعتی در تهران صنعتی، عملیات متمرکز آزمایشگاهی، و مؤسسات ترکیبی است که نیازهای صنعتی و آزمایشگاهی را برآورده می کند.

 

ناصر خسرو

خیابان ناصرخسرو، بخشی جدایی ناپذیر از بازار بزرگ تهران، به عنوان یکی از قدیمی ترین معابر شهر به شمار می رود. این بنا که با انبوهی از بناهای تاریخی که دارای طرح‌های معماری نفیس هستند، آراسته شده است و مکان‌هایی مانند مدرسه دارالفنون، سرای روشن، مدرسه شمس العماره و حوزه علمیه مراوی را در خود جای داده است.

دارالفنون ممتاز افتتاحیه دانشگاه مدرن ایران است و نقش پیشگامی در معرفی شیوه های آموزشی معاصر داشته است. در همین حال، کاخ شمس العماره (ساختمان خورشید) به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بناهای بلند تهران قدیم ایستاده است که ریشه‌های آن به ۱۵۰ سال قبل بازمی‌گردد.

این منطقه گذشته از جذابیت تاریخی و زیبایی‌شناختی غنی خود، مدت‌ها به عنوان یک مرکز کلیدی برای تجارت مواد شیمیایی در تهران بوده است. قابل توجه است که بازدیدکنندگان این منطقه ممکن است با افرادی روبرو شوند که به آرامی کلمه دارو را به زبان می آورند و به شهرت آن به عنوان بازار مخفی داروهای کمیاب اشاره می کنند. در این تجارت غیرقانونی، داروهای کمیاب - اغلب تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی - از طریق کانال‌های زیرزمینی پیش از رسیدن به نیازمندان با قیمت‌های گزاف در گردش هستند.

محله ناصرخسرو در تهران از دیرباز قطب فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی بوده است و خیابان ناصرخسرو به بازار تهران و میدان توپ خانه متصل می‌شود. اما به دلیل وجود انبارهای غیراستاندارد و غیرقانونی مواد شیمیایی که شهروندان را با خطر مواجه می کند، شهرداری فشار بر این مشاغل را تشدید کرده است. در نتیجه بسیاری از ناصرخسرو به بازار کیمیا در جاده امام رضا (خاوران) در پاسخ به درخواست شهرداری مبنی بر خروج آنها از مرکز شهر نقل مکان کرده اند. با وجود این تغییرات، ناصرخسرو همچنان یکی از مراکز مهم فروش مواد شیمیایی در تهران است.

 

بازار کیمیا

بازار کیمیا در حال حاضر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران می باشد که به صورت قانونی برای صنف فروشندگان مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی از طرف مراجع ذیصلاح مدنظر قرار گرفته است اما به دلیل مسیر نامناسب از طرف این صنف با استقبال قابل توجی مواجه نشده است و از مغازه های صنفی آن بیشتر به عنوان انبار استفاده می شود.
آدرس: تهران، خیابان خاوران، بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از میدان آقانور می باشد.

مکان: تهران، بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از میدان آقانور، خیابان خاوران.

 

ایکس شیمی شرکت فروش مواد شیمیایی در تهران

ایکس شیمی مستقر در تهران به ارائه مواد شیمیایی تخصصی با بالاترین کیفیت آزمایشگاهی می پردازد. تمرکز ما بر ایجاد یک پلتفرم مساعد و به کارگیری متخصصان باتجربه نشان دهنده تجربه گسترده ما در این صنعت است. هدف اولیه ما اولویت دادن به رضایت مشتری و خدمت به همشهریان است.

ایکس شیمی با داشتن تیمی از خبره ترین متخصصان در بازار مواد شیمیایی و کشت میکروبی آزمایشگاهی و همچنین دسترسی به برندهای معروف مانند Merck، Sigmaaldrich و CDH، گام های مهمی در بهبود فرآیند تهیه مواد شیمیایی برداشته است. هدف ما رفع چالش های موجود در تامین مواد شیمیایی از طریق این تلاش ها است.

 

منبع:

شرکت ایکس شیمی

 

 

  • فرهاد راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی